Všichni se rodíme jako cvoci. Některým to zůstane. (S. Becket: Čekání na Godota)
Nespřátelím, nehlásnu a reklamy napsané jinde než TADY bez milosti mažu!!!
Odpovídám, pokud je kam a na co.

Čím nám tu reklamu zase přerušili? Žeby nějakým filmem?

25. července 2011 v 16:52 | Charlie |  Na téma týdne...
Nejsem milovnice reklam, ale ten titulek se mi prostě líbí. O vlivu reklam jsem psala před dvěma lety, tak pokud jste ještě neměli možnost si jej přečíst a trochu se zasmát, směle klikněte sem. Dnes bych ho možná trochu rozšířila, ale jak můžete vidět, některé reklamy jsou tu dodnes.



Někdy mi připadá, že reklama je delší než samotný film - a asi nebudu sama. Ale kdyby nebyly reklamy, jak bychom věděli, který výrobek je nejlepší? Buď bychom museli vyzkoušet všechny, což by nám v případě nekvalitních pracích prášků už nikdy nevrátilo z pračky ten krásný, hebký a voňavý svetr zdaleka vypadající jako nový. Nebo bychom si náhodně vybrali jeden výrobek a až by nám zničil život nekvalitními surovinami - protože bylo třeba maso nakažené chřipkou - zkusili bychom něco nového. Otázkou ale je, jestli už není pozdě.

Reklamy jsou na druhou stranu hodně podstatné. Z hodin marketingu vím, že reklama je jedna důležitých součástí výrobku. Vžijme se na chvíli do role někoho, kdo vynalezl nějaký nový výrobek. Většinou tomu člověk věnuje dost dlouhou dobu a chce se z toho nějak uživit. Proto si najde někoho, kdo mu ten výrobek prodá. Ten ale musí vymyslet jak. Nejčastěji volí reklamy. Inzerce v časopisech, novinách, v televizi, rádiích, prostě všude. Musí být lákavé, s chytlavou melodií a třeba i s pohlednými herci. Taková, která se neomrzí i po desítkách shlédnutí. V tuto chvíli mě napadá spoustu příkladů na dobré reklamy. Kdo nemá pocit štěstí a úsměv na tváři, když vidí roztomilou holčičku v zimě s tatínkem řezající vánoční stromeček a za nimi divoké prasátko? Já i když tyto přeslazené nápoje nemusím, tak na tuto reklamu se ráda podívám.

Proč? Protože je to jedna z těch, která neběží v TV každou volnou chvíli a taky proto, že je docela krátká. Bohužel takových reklam je daleko méně než těch, které stačí vidět jednou a nikdy více. Což je asi důvod, proč lidé raději přepnou na jiný kanál. A když je i na něm reklama - mnohdy stejná, jako byla na předešlém programu před chvílí - je lepší televizi prostě vypnout
 

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 pass-telka pass-telka | Web | 25. července 2011 v 17:24 | Reagovat

Super článek ! :)

2 Miro Šmajda Bloger Miro Šmajda Bloger | Web | 26. července 2011 v 18:08 | Reagovat

Skvělý nadpis! Podstata výstižně shrnuta v jedné krátké větě :-D Bezkonkurenčí je Markíza, která nikdy nekončící úžasné reklamní bloky stále přerušuje nějakým filmem nebo jiným trapným "pořadem" 8-O
Vzhledem k hlavnímu objektu mého zájmu (Miro), nemůžu nevzpomenout loňské Let´s Dance. Z asi 2 minutky trvajících tanečních vystoupení, které by se daly odvysílat za sotva půl hodiny, se díky reklamám stal 3hodinový galavečer, na jehož konci padali u TV obrazovek vyčerpáním do kómatu i ti největší vytrvalci! :-x
Té holčičce z reklamy o zlatém vánočním prasátku už bude letos asi 15, ne? :-D  Ale musím říct, že zrovna tuhle reklamu mám docela ráda,je taková milá a nekomerční :-)

3 Jerry Jerry | Web | 27. července 2011 v 0:38 | Reagovat

Skvělý je ten nadpis článku :) Když ale dají reklamu do televize, od nás nic nemají. vlastně je asi nemusí zajímat, jestli se nám líbí nebo ne. Prostě tam je. Ale když jsou třeba dvě, tři reklamy během dlouhého filmu, jsem i pak rád, že si třeba můžu odskočit na záchod nebo se jít napít. A teda když už u té televize sedím, tak mám rád rychlé, vtipné reklamy s pěknou hudbou ;) Reklama "Zlaté prasátko" mě neomrzí, to má něco do sebe :)

4 Luky Luky | Web | 28. července 2011 v 12:02 | Reagovat

Naozaj super a pravdivý článok ;-)

5 Bonbón Bonbón | E-mail | Web | 2. srpna 2011 v 10:20 | Reagovat

Super článek... :-D

6 Angel Darkwood Angel Darkwood | Web | 6. srpna 2011 v 13:40 | Reagovat

Ještě, že existuje internet a na něm online filmy a seriály bez reklam, takže si to člověk i užije=) Ona není reklama jako reklama. Řekla bych, že ty čeksé, jsou většinou otřesné a zákazníka spíš odradí. Ale když se koukneme do světa, tak zjistíme, že se dá najít pár lidí, kteří tvoří reklamu sice pro nějakou značku, ale dokáží na ni upozornit jedinečným způsobem a hlavně neuměle - tohle člověka přesvědčí o tom, že by měl tu značku vyzkoušet.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama